gunia13 blog

Twój nowy blog

.

Brak komentarzy

siemcia !

elo siksy te zacna notke dedykuje superowej agniesi gluffce z rzeszOoOofFkA !

ej boze zeszmacam swojego bloga ktorego tak kiedys kochalam ;(;(;(;(

w kazdym razie ja tez mialam bloga na mylog.pl taki MOJ MOJ MOJ bez dostepu dla NIKOGO ale ja w przeciwienstwie do was go PIELEGNUJE i on wciaz istnieje ! jestem jego dumna posiadaczka i teraz sobie spiewam nutki bo sloneczko wyszlo i czuje sie superextrawiosennoletnio maaajooorkaaa ekstaziiiii end molszyn oooooo !

ide zapierdzielac na skakance elo burmistrze !

hej ej jak mozna zalozyc bloga gunia13 powiedzcie mi prosze:( jest mi bardzo przykro poniewaz teraz mam fotologa i nie prowadze tego bloga;( a wogole to blog.pl ssie bo chujowo sie teraz pisze zamiast jednego entera sa dwa i mi sie to BARDZO NIEPODOBA. ogolnie to jestem Jadzia i jestem fajowa. ale mowicie mi JADWIGA. mam niezle przygody i super najsik kolezaneczki ;] 4 lo smierdzi. teskni mi sie za gie em osiem :* za wszystkim oprocz napierdalania na siebie nawzajem ;d

TĄ NOTKE DEDYKUJE ADZE KIERAS Z RZESZOWA yo byczys :*

.

Brak komentarzy

juz zawsze na zaaaaaaaaaaaaaawsze ! :***************

yfdgsfbsdjf

1 komentarz

Pauliskaaa :* przetrwalysmy rok ;o kochana nasza :*
hoho bedzie sie dzialo duzo na tych wakacjach

nie nie :*
jednak kolesie sa lepsi :)
o wiele.
a przynajmniej jeden :* ten co zawsze zreszta :*

moooj Kakuu <3

Harda Suka !

1 komentarz

nie, kolesie sa gorsi
bo do psa przytulisz sie kiedy tylko chcesz
z psem sie nie poklocisz
pies ci nie bedzie robil wyrzutow
pies lubi chodzic na spacery
pies sie nie spije
pies cie nie przelize jak nie bedziesz tego chciala
z psem mozesz chodzic na smyczy i nikt nie bedzie krzywo patrzyl


- tylko z psem musisz wychodzic 3,4 razy dziennie i musisz uwazac bo jakies suki na osiedlu maja cieczke i go ciagnie do nich ;/
- ale wyobraz sobie ze tak bys musiala 3,4 razy dziennie z kolesiem wychodzic. ktory by cie wkurwial. i jeszcze odganiac od niego suki !


- glowa mnie boli
- i widzisz pies ci nie bedzie narzekal wtedy kiedy akurat ciebie boli glowa. koles zapewne tak.


- pies mnie nie wysmieje jak kupie sobie niemodna bluzke
- koles tez nie ! bo kolesie sa zalosni i sie nie znaja! oni najczesciej wysmiwaja modne bluzki hahah

-

Brak komentarzy

łejt e minyt mada faka <3

po pierwsze to 10000 lat Kuziarka ;**

nie chce mi sie pisac, mam floga i tam pisze mniej wiecej codziennie, wiec po co mam pisac tu.. :) wiec w szkole smiesznie, choc z niektorymi ocenami bywa roznie, poza szkola to imprezowo, pijacko, pubowo, ale akurat dzis nie poszlam nigdzie, bo mi sie nie chcialo.. ;p troche mi sie rynek znudzil :P kocham moje Szczury :* kocham nasze chore jazdy :* + Mikula haha :D kocham moje dziewczynki glupie Kacie, Asie, Dage.. :*
w uczuciach namieszane.. porzadnie ;]

Wiem, ze jestem jedna z tych, co nie boja sie zyc.
Gdy dzien zmienia sie w ciemna noc,
Nie przestraszy mnie nic.
Wiem, ze lubie sama byc,
Trwonic tak cenny czas.
Choc nic sie nie dzieje
To dobrze mi jest z tym..

I trudno mi sie przyznac
Ze to wszystko nagle traci sens,
Gdy Ciebie nie ma.
Na glos nie wypowiem
Ze teskniłam gdy nie bylo Cie,
Trochę za dlugo …

Wiem, ze rade sobie dam, nie potrzebny mi nikt.
Nie musze tlumaczyc sie, ze znow nie robie nic.
Wiem, ze moge sobie zyc jakby nie istniał swiat.
Wiem tez, ze dla Ciebie to oddalabym..


kiss my lips and drive me crazy.

;]

5 komentarzy

Siemaa :D dawno nie pisalam .. ;p ale sie teraz fotologiem zajmuje i tam w sumie sa notki ;)

ogolnie to co tam? po pierwsze, to Włochy :) hmm to bylo juz miesiac temu.. ale ok :P nie chce mi sie pisac.. i tak nie oddam tego jak cudownie tam bylo.. no ale chuj tam sproboje :)

podroz w autokarze.. nuudy :( zapowiadalo sie bez sensu bo jechalam sama :/ ale wierzylam w to ze wszystko sie zmieni :D ii sie zmienilo! :D hmm trzymalam sie glownie z Kasia:* Aneta:* Filipem:* Walkiem:* i Kaczorem:* kocham :* i tesknie :( wszyscy juz zapewne zapomnieli tylko mala glupia Jadzia jak zwykle wszystko musi pamietac.. :/ plazowanie, miasto, Rimini.. picie w pokojach.. :P i wszedzie gdzie sie tylko dalo :P sie rozpilam tam maxymalnie tzn po obozie sie dopiero zaczelo..

No wlasnie, kolejna czesc, to sierpien.. zyskalam 2 kochane osobki.. :* szalalam z debilami :* a najbardziej z moimi kochanymi :) Kamisia, Panda, Daga, Ewelinka.. :* upijalysmy sie jak glupie ;D fazy ladne :D nie wiem co sie jeszcze dzialo, choc dzialo sie duzo :P na fotologu wszsytko ladnie pisze :) to se przeczytajcie :P

ogolnie to te wakacje byly takie piekne.. byly CUDOWNE!:* zaczelo sie w sumie od koncowki maja.. poprzez czerwiec.. lipiec taki o ale i tak fajny:) potem Włochy mmmm a od Włoch to juz wszystko bylo wypas :D tylko ze sie duzo u mnie zmienilo.. ja sie zmienilam. Nie wiem, czy na lepsze, czy nie.. Nie chce o tym myslec, po co, jestem jaka jestem.. Zajebiscie mi sie namieszalo jesli chodzi o uczucia.. TOTAL eclipse of the heart.. zrobilam cos i teraz sie zastanawiam czy dobrze zrobilam.. chwile pozniej sie ciesze, potem znowu tesknie za kims innym, potem chce kogos nowego, potem sama juz nic nie wiem.. Sie pogubila dziewczyna :(

ale teraz czeka mnie LO :) mam nadzieje, ze bedzie dobrze :) ze zapomne o wszystkim co bylo, ze oducze sie zycia przeszloscią.. ;] zee poznam wspanialych ludzi :* i ladnych chlopcow :D :* ze wyszaleje sie przez te 3 lata ;] taka mam ochote teraz na jakas dyskoteke, impreze, co kolwiek.. :D czuje sie niewyzyta, nosi mnie! :D

[aa co do liceum to dzis bylo rozpoczecie :D opisywac nie bede bo i tak juz wszystkim opowiedzialam :D co do klasy to.. szok, bo spodziewalam sie najgorszego, a jak narazie wydaje sie byc spoko! :*:* jutro pierwszy takie prawdziwy dzien :D a z Kasiulka to juz na zakupkach nawet bylysmy haha buzi kochana :* tylko podobno nauczyciele chujowi.. i plan lekcji taki łoo ale nie najgorzej :) chlopcow w klasie 5 a nie 4 ! u nas nie ma tylu ciasteczek co np w 2.. ale nie jest zle :) duzo brunetow itd mm to co Jacia lubi najbardziej :] ;D bedzie sie dzialo przez te 3 lata ha! :*] – to juz po rozpoczeciu dopisalam ;]

ja wiem że lepiej byłoby nie czuć nic
albo cofnąć czas
nie chcę z tym tak żyć
widocznie tak być musi
nigdy nigdy nigdy nigdy już nie wróci (…)

„Dlaczego mój i twój świat się zderzył?”


  • RSS